Pages

Friday 4 September 2009

"Lawatan dari Upsi"

Ari tu aku terima lawatan dari budak upsi (Universiti Pendidikan Sultan Idris).. Diorg nak buat tesis katanya.. biasalah budak u kan.. mcm aku bdk lepasan institut je.. huhuhu sedih.. Tapi ape yg nak aku katakan, ini kali petama lawatan dari student.. x silap aku dalam diary company aku. minggu depan pun ada gak lawatan dari upm serdang.. nanti aku bg info diorg pulak.. biasa yg dtg cuma penternak aje.. tu pun penternak baru.. nie kali petama lawatan student.. jadi penerangan diberi sama je mcm aku bg penerangan kat penternak baru.. Sempena lawatan bdk upsi nie.. aku x dpt tgkp gambar.. cuma aku dapat tgkp gambar pingat cenderamata dari mereka, tu pun lepas 2 hari diorg datang.. sbb camera phone aku problem sikit.. camera yang direpair belum sembuh dari penyakitnya.. raya dah dekat.. bila nak sembuh x taulah..

0 comments:

Post a Comment